Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Tuesday, February 28, 2012

sinar bak rembulan...itu kamu.

bintang yg berkerlipan... itu aku..

dan aku makin terlena dibuai rindu dan cinta padamu
...
angin sampaikanlah sayang rinduku padanya si cinta hatiku..

dari kekasih nakalnya ini...

siang malam diri ini mengusik rindu agar kejutkan dirimu dari lena.

kerna ku mahu kau sentiasa mengingati aku.

dalam kabus-kabus pagi aku berdiri..

menanti balasan rindumu yg sering hadir dipagi hari..

dan ku cium rindu itu dan ku simpan didalam peti cinta dihati..

begitulah setiap hari..menjaga rindu dalam cinta dirimu dan aku.

dan kamu harus sentiasa menunggu ya...kiriman cinta ,sayang dan kasih

dalam rindu yg ku kirimkan pada angin..jgn sesekali dirimu lupa..

kerana sekali terlupa ..aku akan menjadi begitu terseksa..

~babylove~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...