Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Tuesday, February 28, 2012

dihati ini hanya ADA KAMU..
seorang insan yg begitu memahami aku..
dihati ini hanya ada kenangan2 kita yg diberi kamu
dihati ini hanya ada warna yg kamu warnai suatu waktu dahulu
yg membuat aku semakin ceria semakin rasa diri ini bermakna...
... cinta kita hanya kita yg rasa..
ada atau tidak jodoh kita Hanya Allah s.w.t tahu apa yg terbaik buat kita...
tapi kata mu berdoalah selalu...
siapa kita utk menentukan jodoh..
MOGA ADA HARI ITU BUAT KITA ..

~babylove~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...