Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Tuesday, February 28, 2012

´¯`•.♥¸•´¯`•.♥•´¯`•.♥•♪♫♥¸•´¯`•.♥•´¯`•..♥•.♥•♪♫♥.•´¯`•.♥¸•´¯`•.♥
Sesuatu yg aku sudah tahu tapi aku akan berpura-pura tidak tahu kerana ku tahu kau juga berpura2 tidak tahu...sedangkan kita sebenarnya saling tahu apa yg ingin kita tahu....•´¯`•.♥¸•´¯`•.♥•´¯`•.♥•♪♫♥¸•´¯`•.♥•´¯`•..♥•.♥•♪♫♥.•´¯`•.♥¸•´¯`•.♥

~babylove~


•´¯`•.♥¸•´¯`•.♥•´¯`•.♥•♪♫♥¸•´¯`•.♥•´¯`•..♥•.♥•♪♫♥.•´¯`•.♥¸•´¯`•.♥
Dalam diam aku berbicara...dgn hati aku bertanya..
mengapa aku terlalu mencintainya.Mungkinkah kau yang teristimewa?
Dalam diam aku merindu...pada diaku yg cukup memahamiku..
memanjakan aku dikala hati keliru.
... Dalam diam aku berjanji ...akan setia padamu sicinta hati..
walau berulg kali aku terasa hati...dirimu masih kekal dihati.
percaya dalam keyakinan bahawa cinta ini akan ku pertahankan.
biar ada sedikit luka atau besar duka didalamnya..
akan ku terima segala ketentuan yg Esa..
kerna bagiku..CINTA yg kekal cinta yg menerima baik buruknya..
dan dirimu ada apa yg ku mahu "tetap satu dlm berjuta.."
yg tk mungkin ku temui pengantinya..
andai jodoh tidak menyebelahi kita..
aku tetap aku...yg sayang kamu hingga akhir usiaku..
dan ku tahu dihatimu sudah ada aku
yg akan menemani hari2 mu.
•´¯`•.♥¸•´¯`•.♥•´¯`•.♥•♪♫♥¸•´¯`•.♥•´¯`•..♥•.♥•♪♫♥.•´¯`•.♥¸•´¯`•.♥

~babylove~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...