Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Tuesday, February 28, 2012

Disaat hati merasa sunyi..

mengingati dirimu yg jauh disisi..

sentiasa ku panjatkan doa ke hadrat ilahi..
...
agar cinta kita sentiasa kukuh dan kekal dihati..

sesak nafas tanpa kehadiranmu..tapi ku cuba pujuk hati

agar jgn lemah kerna pasti dirimu tahu andai hatiku menjadi lesu..

sememangnya janji mu pasti dirimu tahu saat hatiku bercelaru

kerna hatimu ada disisi hatiku..

ku tak mahu dirimu pulu mengusung duka dalam rindu..

akan ku jaga hati ini bagai istana..

bersandarlah hatimu didalamnya..

dan aku akan menjaganya tanpa lelah tanpa duka buat dirimu yg teristimewa..

Aku teramat menyintaimu...

~babylove~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...