Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Tuesday, February 28, 2012

hari2 semakin RINDU...tiada rasa jemu.
tutup mata ada kamu...celik mata pun ada kamu..
apa yg istimewanya kamu?aku pun tak tahu....

~babylove~


dalam hati ada cinta ...

dalam cinta ada sedikit duka..

dalam duka ada banyak tawa dan ria..
...
dalam tawa kita hampir terleka ..

dalam leka kita terpesona..

terhadap sidia yg membuka gerbang asmara hati kita..

susunan indah cinta sidia berikan kepada kita..

membuat kita terlalu menyayangi sidia..

dalam sayang ada rindu...

dalam rindu ada sendu yg bertamu...

buat diaku jagalah dirimu

yg perlu kau tahu.....

dalam dirimu ada aku.


~babylove~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...