Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Tuesday, February 28, 2012

ku rasa tak perlu ku beritahu rasa kasihku..

kerana kasihku telah ku sematkan ke dalam hatimu.

ku rasa tak perlu ku sampaikan rindu ku ini..
...
kerana rindu ini telah ku kirim bersama angin yg dihembus terus ke dlm dadamu.

Cinta yg indah ini ku layarkan dilautan kasih..

takkan pernah ku biar dilambung ombak derita..

dendangan lagu syahdu cinta jadi pengubat jiwa dikala hati sedikit curiga..

cinta yg sering bergelut dlm penantiaan antara kenyataan atau hanya harapan..

namun ku tetap setia dgn cintaku ini..

andai tertulis ada jodoh kita..kita akan bersama..

aku berdoa moga takdir menyebelahi kita..

bukan mengharap sayang.. tapi itulah penyudah cinta yg ku ingini...

mengapa begitu ?Mungkinkah kau yang teristimewa...kerana itukah?

salahkah perasaan itu yg sentiasa berlegar dihati?

~babylove~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...