Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Tuesday, February 28, 2012

Cinta hatiku...dimanakah kau sayang?

rindu rasa hati ini..

kala tidak mendengar suaramu..
...
kata-kata terindah yg lahir dari bibirmu buat aku jadi tak menentu..

sunyi sepi andai dirimu tiada..

bagai malam tanpa bintang..

bagai irama tanpa lagu..

kau tempat ku bermanja dgn madah cinta ilham darimu..

kau yg selalu ada dikala aku berduka..

memujuk hati ini dengan renungan matamu..

hadirlah cinta hatiku...

aku menunggu disini dgn kalimah cinta nada rindu..

dan akan ku sambut kehadiranmu dgn jutaan haruman kasih

bersaksikan kemilau cinta kita yg abadi yg melekat dijiwa...


~babylove~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...