Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Tuesday, February 28, 2012

Melalui bicara hati, jiwa kita seolah menyatakan tidak ingin berpisah ,

padaku engkaulah pasangan bagi jiwaku…bila panah cinta telah menghujam hati dan jantung.

disana engkau akan mendengar suara hati kita melantunkan bait-bait cinta yang dihiasi oleh senyum dan tangis rindu….
...
jiwa kita merasa malu-malu menangkap cinta, lidah terasa kelu,

dan tiada kata yang terucap dari bibir, disitulah cinta memandang dari lubuk jiwa, ..walau kita terpisah jauh

hati sering mengungkap cinta dan tak mampu menyembunyikan cinta.

dibibir diam seribu bahasa tetapi dihati sering mengirimkan kata 2 rindu,

kata 2 cinta yang hanya kita mendengarnya...

Disini aku akan terus mendiamkan diri ...

hanya bersuara dihati buat dirimu cinta hatiku....

~babylove~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...