Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Tuesday, February 28, 2012

Buat diaku yg ku cintai...

terima kasih diatas kasih sayang yg diberi.

ternyata rinduku selama ini kau sambut..lalu
...
kau pupuk dgn penuh rasa cinta dihati

lantas kau pesan pada angin kirimkan kepadaku.

hingga membuat cintamu semakin melekat didalam hati ini.

dan rindu? semakin menebal semakin mencengkam...

Buat diaku yg ku cintai...

ku tahu kita hanya mampu merancang dan tuhan yg menentukan..

cubalah berikan keyakinan itu..

bahawa kita akan bersama..kau telah mewarnai kisah cinta kita.

dan sentiasalah kembali dalam lembaran cinta kita...

kalau kini saat mata ini terpejam dirimu tetap ku bayang

ku harap satu hari nanti kala mataku terbuka kau sentiasa ada disisiku.

ku harap api rindu ini takkan terpadam.cahaya matamu yg sering mengukir senyuman ...ku tahu itu.

Buat diaku yg ku cintai....

kala kamar hatiku berlagu resah mencuit hati..

ayat -ayat cintamu yg menyelimuti.

terkadang ku akui seakan ada yg ku ragui tapi katamu

"sayangku ..takkan ada yg dapat mencuri hati ini kerna hatiku telah kau ikat..

dgn doa cintamu pada ilahi...dan tak mungkin aku mungkiri..."

kata2mu menyejukkan hati dan akan ku pegang hingga akhir hayatku nanti....

Buat diaku yg ku cintai..

rangkulah cinta ini dan genggamlah erat.

~babylove~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...