Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Tuesday, February 28, 2012

Bila cinta itu hadir...aku tak pasti

yg aku rasa ketika itu hati aku hanya mengingatinya...

dan aku jadi lemah andaikata tiada berita darinya...
...
pada mulanya aku fikir hanya mainan perasaan...

tapi apakah iainya mainan perasaan andai kita sering memikirkan dia?

jantung berdegup kencang pabila melihat potretnya?

kadangkala aku jadi takut seandainya satu hari nanti perasaan ini hilang...

kerana aku cukup menyintai dia...

Ya Allah Ya tuhanku...jangan pisahkan kami..

tak dapat ku bayangkan seandainya dia tiada dihati ini...

tidak pernah ku menyangka tidak pernah ku menduga dia yg menjadi pilihan hati..

aku tak sekuat mentari dan tak sesejuk embun pagi tapi hati ini telah dikuasai oleh cintamu dgn begitu unik sekali...

hari , esok dan seterusnya aku tak berani berkata apa kerana kita bisa merancang tapi tuhan yg menentukan ...

apa yg dapat ku lakukan ..kuatkan hati kuatkan cinta ini dan pastikan hatimu duduk diam dihatiku....


~babylove~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...