Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Tuesday, February 28, 2012

Apabila keikhlasan hati diragui..

Apabila keikhlasan hati diragui..

hati ini jadi keliru...

kenapa kau lukakan hatiku..
...
disaat aku begitu menyintaimu...

kejujuran yg ku beri...kau persendakan..

namun dihati ini tidak ada sedikit benci..kerana kau begitu bererti..

kau tetap ku sayang walau kau sering tak mengerti...

layu hati ini ketika hampir mekar mewangi..

pilu hati ini kerana cinta sering diuji..

remuk hati ini kerana aku terasa hati..

tetapi aku masih tidak boleh membenci..

ku tahu aku tak bisa memiliki hatimu lagi..

perlu kau tahu..segala yg lahir dari puisi ini adalah cinta dan kasihku yg abadi..

jadikanlah cinta yg menyayat hati ini kenangan dari seorang insan yg pernah

menjadi kekasih cinta hati.....


~babylove~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...