Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Tuesday, February 28, 2012

kalau bintang itu sinarnya menyilaukan mata

silau lagi cintaku padamu...buah hati intan payungku seorang.

cahaya cintaku bisa memanah mana 2 cinta yg silap singgah dihatimu.
...
kasih sayangmu hanya utkku..

andai ada yg menyinggung hatimu..kabarkanlah padaku agar bisa

ku pujuk hatimu dgn kata2 semangat api cinta.

Getar hati hanya bergetar saat ku menyebut namamu..

dan getarannya mengalir keseluruh tubuh..mmmm...hebatnya cinta kita..

cinta anugerah ilahi..takkan ku sia siakan hingga akhir hayatku nanti.

keyakinan diri ini ada setelah mengenalimu...pembakar semangatku..

sayangku..jaga dirimu disana..

andai sesekali merindui aku..

sebutlah namaku...pasti hatiku akan mendendangkan syair cinta kita

yg hanya

diperdengarkan utkmu buah hati intan payung kesayangan hamba.
~babylove~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...