Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Tuesday, February 28, 2012

disaat kesepian menikam dada...
disaat itu ku kenangan lama mengunjung hati
dalam hati mula bersuara
hingga menyentuh urat nadi
dtgnya tanpa ku pinta..
menari2 menatang erti dlm detik2 aku dan kamu suatu ketika dulu..
semalam penuh kata cinta
tanpa janji yg ada hanya rasa Dari hati ke hati
tapi itu hanya semalam...
tanpa belas hari ini hilang semuanya
bila kata2 tiada makna
walaupun tika ada waktu dulunya ingin mengenali dgn lebih dlm lagi
siapa aku dihatimu?
hanya satu persinggahan dikala sunyi yg akhirnya membebankan hati ini..
bukan sekadar mengusung duka tapi merawat luka ketika masih lagi dalam sakit yg tersiksa..
kini aku belajar meniti tangga waktu..
perlahan2 dari dahan ke dahan
mencari kekuatan
perbaiki kesilapan
dan belajar MELUPAKAN..suatu nama yg suatu ketika adalah RAJA DIHATI HAMBA
tapi kini ku buang tanpa ingin mengingatinya...
~babylove~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...