Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Tuesday, February 28, 2012

Cintamu hadir dikala aku tak mengerti apa erti cinta yg sebenarnya...

cinta yg ikhlas datang dari hati yg jujur menyintai...

dan kejujuran itu berlandaskan kepercayaan...
...
aku mengenali dan memahami cintamu...

kau tidak pandai bermadah puisi...

tapi bukan itu yg menarik hati ini...

semuanya kerana hati ini telah Allah s.w.t bukakan untuk menerimamu..

apa sahaja kekuranganmu itu aku terima dgn hati yg terbuka kerana aku menyintaimu dgn apa yg kau ada...

dan kelebihanmu itu aku cukup senangi..

kerana dirimu sentiasa menceriakan hati ini..

kau menghormatiku dgn penuh keikhlasan..

aku bukan mahu memujamu

tapi pujian ini kerana dirimulah yg menyedarkan aku agar jgn

takut mengenali cinta...

kau berikan aku satu kekuatan cinta yg tak pernah aku rasai sebelum ini...

kekuatan yg hanya dirasai oleh sekeping hati yg kau sentuh ini..

Mungkinkah kau yang teristimewa dihatiku? ya...terlalu istimewa

sehingga aku menangis seperti budak kecil apabila melihat kau

begitu prihatin menjaga hati dan perasaanku.....

Terima kasih sayang kerana begitu menyayangiku....

~babylove~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...