Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Tuesday, February 28, 2012

seketika kembali semula ingatan lalu...

hati terselak dada tersentak..dirimu mengisi jiwa yg sepi menjadi rancak.

gema -gema hati mendengung..harum kasih mengoncang cinta..
...
aku dan dirimu sedang bercinta...

cinta dalam diam cinta dalam hati..

memahami setiap jejak hati kemana hati terhenti disitulah rindu menanti..

mungkin aku pemuja cinta tapi cinta yg dipuja hanya cinta mu kekasih hati ini.

airmata menitis dikala aku tersenyum..

senyuman ikhlas dari hati yg bahagia tika saat dirimu disisi mengundang ceria.

yg ku mahu bukan emas permata tapi hanyalah kasih sayang dan kepercayaan dari pencinta yg setia..

Dan difahami oleh cinta, bahawa dirimu sentiasa mengubat hatiku yg lara..

adakah ada hari bahagia utk kita?rindu sering hadir memecah sunyi dihati..mengadu kemana perginya tawaku yg dulu..

ku mencari dimana2 masih tidak ketemu..rupa2nya tawaku ada padamu..

pulangkanlah padaku kerna sudah lama tidak ku dengar suara tawa itu.

suara tawa yg kamu hadiahkan suatu ketika padaku dulu..

~babylove~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...