Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Tuesday, February 28, 2012

kasihmu ku ikat...

cintamu sudah terungkap..

rindumu sentiasa ku lihat..
...
sering singgah dikala hati berbicara

rindu meminta ingin kau tetap dekat dihati..

sayang..dengarlah bisikkan ku ini..

bisikkan rindu yg terlalu..yg tidak pernah kau tahu.

cintaku ini sudah tertulis namamu..sidiaku yg ku sayangi..

jarak dan waktu yg memisahkan kita..

tidak pernah menjadikan kasih menjadi hambar..malah bertambah segar.

titisan airmata bukan menyesali tapi itu tanda ku terlalu merindui..

sesekali sepi hadir menyengat...menguji ketahanan kasih sejati..

hadirlah kasih ..aku menanti disini..

jgn biarkan penantian ini berakhir sepi..bukan itu kemahuan hati

hati ingin cinta ini mekar bersemi tanpa curiga dihati..

~babylove~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...