Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Saturday, April 21, 2012

RASA itu masih setia disitu

ku menghitung hari itu...
sama ada dirimu masih mengingati..
hari dimana kita mula berkenalan...
dari satu perkenalan hingga memberikan satu RASA yg tk pernah ku rasa sebelum ini...iaitu CINTA...
Semakin hari semakin sayang..semakin kua...t cinta ini
malah mendekatkan aku pada Allah s.w.t yg telah memberi RASA cinta padamu..
dan syukurku pada yg Esa kerana membuka pintu HATI utkmu
ku amati potretmu disisi..ya..masih rasa getaran CINTA itu..
cuma aku masih keliru...apakah kita bisa bersatu?
kerna dugaan yg terlalu..
ku cuba kuatkan hati dgn menyusun bait2 kata CINTA kita dulu..
agar dapat mengembalikan semangatku..
RINDU itu masih disitu...
KASIHku tetap setia padamu..
CINTAKU? sudah tentu aku cinta kamu kerana ALLAH YG SATU
kerna DIA hati kita bertemu~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...