Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Saturday, April 21, 2012

Aku akan sentiasa disisi hatimu...

Buat dirimu yg teristimewa..

dengarlah bisikkan hamba..

bisikkan yg dtg dari hati seorang yg begitu menyayangi dan begitu mencintaimu..

... cinta kita ibarat satu pelayaran dimana kita sedang melaluinya dgn penuh cabaran dan harapan.

akan ku ikrar kata2ku ini bahawa kesetiaan ku hanya utkmu si cinta hati..

kau berikan aku kehangatan cinta dan ku sambut dgn helaian rindu yg sarat mengusung..

salam pada bulan salam pada mentari kerana sentiasa menemani aku membaca puisi yg ku kirimkan pada angin utk diberikan padamu..

kala bintang cinta menyapa didada..ku bisikkan dalam hati..

jgn diganggu rinduku ini kerana rindu ini sedang bertemu dgn rindunya si cinta hatiku..

cintamu yg manis mesra indah dimataku..

betapa indah mendakap mimpi bila ruang cinta tetap dihati..

dan percayalah selagi kilau kemilau menawan cahaya..

cahaya keyakinan kasih akan bertambah kuat...begitulah aku

yg akan berdiri disisimu dgn cinta disekelilingmu

buat diaku yg teristimewa....



~babylove~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...