Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Saturday, April 21, 2012

Dalam diam...

Dalam diam...hati berkata
mengapa CINTA banyak dugaannya...
CINTA ku cukup sederhana tapi tersimpan sejuta RASA dalam RAHSIA..
aku tidak kenal erti SENYUM sehingga aku mengenalimu...
sama ada lama atau baru mengenalimu tidak menjamin ta...hap kebahagiaannya...
kerna dirimu membuat aku tenang...sejak kita mula berkenalan.
walau dirimu marah...ketawa...aku tetap senang..
ketulusan dalam keikhlasan...
membuat hati yg beban sedikit ringan..
Anehnya CINTA..semakin cuba ku lupakan semakin kuat dalam ingatan..
ketenangan dalam kelukaan ..
itu yg ada pada dirimu...
mengajarku erti sebuah RINDU...
RINDU yg dtg menjenguk setiap hari...
tika aku terfikirkan dirimu...RINDU dtg menghembus ke pipi..
dan ku tahu itu kamu...yg juga RINDU sebagaimana aku.
salahkah kita saling cinta?
atau CINTA yg salah kerna hadir tanpa diduga..
mungkin juga HADIR nya CINTA ini kerna kita sama2 sdg terluka.....dan Tuhan
tahu apa yg kita inginkan dalam pengakhiran CINTA ini...
CINTA yg suci ANUGERAH dari ILAHI...
Buat diaku....tabahkanlah hatimu..
Aku tetap SAYANG kamu seperti dulu...♥ ♥ ♥
Aku tetap aku.

~babylove~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...