Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Saturday, April 21, 2012

Ku tahu aku tak silap mencintaimu

disetiap bicaramu ku catit dan ku simpan didlm hati
dan ku jadikan semangat kala hati sedang keliru..
dirimu adalah kekuatanku
membuat diri memahami apa yg ada dihatimu
memberi ku keyakinan disaat ku tk pasti
membuat ku percaya adanya ...cinta
antara kau dan aku
walau ku tahu kita terpisah jauh
aku tetap aku...
yg percaya kamu
kalau ada yg mengata ttg mu aku yg terasa
kalau ada yg kata kau tk setia..
aku tetap tidak percaya kerna ku tahu
aku tk silap mencintaimu...
seorang yg begitu menghargai cintaku
memahami aku dan sering menasihati aku
semoga kamulah bakal Imam ku nanti....
Aamiin..

~babylove~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...