Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Saturday, April 21, 2012

Hanya cinta yg ku ada...

Cintailah aku apa adanya....kerana hanya itu yg aku ada.

cintailah aku sedetik lebih ...kerana aku menyintaimu lebih dari sedetik itu.

cintailah aku sekuat mentari...kerana cintaku sehangat sinarannya.

... Aku mungkin tak secantik bidadari...

tapi aku rasa diri ini cantik pabila kau sentiasa disisi..

Jangan diuji diriku dengan harta kerana aku tak memandang itu semua..

yg ku pandang budi bahasamu yg begitu ku puja..

aku tak minta kau berjanji kerana bimbang kau akan memungkiri.

kalau dulu aku tak percaya pada cinta..

tapi setelah menemuimu..

membuat aku punya kata,punya rasa dan punya jiwa...

dan jangan sesekali menghilangkan perasaan itu dari aku..

kerana cintaku bisa mati selamanya andai kau pergi..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...