Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Saturday, April 21, 2012

Hanya dia

Dalam kesunyian malam...
tiba2 terdengar irama angin yg mendayu...
ku dongak ke langit ..
dinginnya menyusuk ke jiwaku..
dan kenangan itu dtg bersama rindu...
hati menjadi sendu...
... fikiranku terus padamu...
satu ketika kita cukup bahagia...
saling menjaga hati sesama kita...
bila terasa hati ...cepat2 kita berbicara,bimbang andai lukanya berpanjangan pula..
dirimu adalah anugerah yg cukup BERMAKNA...
tempatku mencurah segala...
memahami aku dan menerima aku seadanya...
tapi kini dirimu tiada lagi...
yg tinggal cuma mimpi2 yg singgah dimalam hari..
bayangmu tetap ada disetiap saat..malah dalam setiap nafasku hanya ada kamu
dalam BICARA RINDU...
aku ibarat mencari dlm gelap...
tanpa putus asa aku terus berdoa...
walaupun sesekali terasa CINTA ini begitu mencabar..
SEPI hidup ini tanpamu..
umpama aku hidup dgn BERJALAN TANPA TAPAK..
BERSUARA TANPA KATA..
TERSENYUM DALAM DUKA
Pada Yg ESA ...ku mohon tabahkan hati hambaMu ini...
semoga aku diberi sedikit kebahagiaan...
dgn dia yg KU SAYANG....kerna
kasihku abadi selamanya....HANYA DIA...

~babylove~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...