Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Saturday, April 21, 2012

Kerna aku pencinta setia

Bagiku...
Cinta itu terlalu SUCI...
dan dgn siapa aku cintai
dgn siapa aku rindui...
tidak perlu ku hebahkan
cukuplah hanya aku dan Allah s.w.t yg tahu rahsia dalam hatiku..
... tapi aku tetap aku...mempertahankan kasih sayangku
bila ada yg mengganggu
Bagiku...
Cinta itu terlalu halus...
dan kita tidak layak memungkiri segala kata yg pernah kita luahkan..
cinta lahir dari hati...dan dari mata hati kita tahu siapa yg kita cintai...
yg menyenangkan kita,yg mendekatkan kita pada Allah s.w.t
Itulah cinta....cintai kerana Allah s.w.t
bukan kerana Nafsu..
Bagiku...
Cinta tidak mudah beralih arah...
setiap pencinta yg mudah berubah itu bukan cinta
tapi cintanya dulu berlandaskan nafsu kerana itu dia bisa berubah..
bila cinta kerana Allah s.w.t kita sentiasa mempercayainya,
menghormatinya dan sentiasa mendoakannya...
Dan itulah yg ku pegang hingga kini..
Aku tetap aku..
tidak pernah berubah dgn rayuan manja
kerana AKU PENCINTA SETIA
yg memahami setiap kata CINTA ......
menyimpan segala kenangan yg ada...
mendekatkan diri pada yg ESA..kerana Allah yg tahu
dimana CINTA ITU berada.

~babylove~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...