Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Saturday, April 21, 2012

Kita didunia hanya sementara

Sahabat,
Bila ada yg senang pada kita..
itu tak bermakna semua org menyenangi kita..
dan bila ada yg memuji kita tak bermakna tidak ada org yg mengeji kita..
Bersedialah utk mendengar kejian ketika kita mendapat PUJIAN..
kerana ada setengah manusia lebih suka mencari kesilapan kita dari kebaikkan ...
dan biarkan mereka bercakap sesuka hati..
berbuat apa sahaja yg mereka suka
tapi satu perlu mereka ingat...
hidup didunia hanya sementara.
kita diminta mencari PAHALA
bukan menambah DOSA.

Peringatan buat diriku juga~

~babylove~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...