Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Thursday, April 4, 2013

Ujian disepanjang kehidupan

'UJIAN' itu bukan utk mematahkan semangat kita yg sedia hilang...
tapi menghadirkan 'KEKUATAN' dalam pencarian.

'UJIAN' itu bukan satu 'PEMBALASAN'
yg setengah org sering perdebatkan..
tapi ia adalah PEMBERIAN ILAHI UTK KITA 'TEGAK BERDIRI' walau dalam apa situasi.

Sebesar mana pun kita diaibkan
usah menjadikan ia 'DENDAM KESUMAT"
cukuplah mengadu padaNYA...
KERANA DIA TAHU ...
KERANA DIA MENGERTI...
KERANA DIA YG BERHAK MENGHAKIMI.
TETAPLAH TERSENYUM
SENYUM ITU PENAWAR KERESAHAN (^_^)


~babylove~
aku tetap aku...yg indah itu dari DIA YG ESA..yg buruk itu dari kesilapan hamba sendiri.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...