Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Thursday, April 4, 2013

Ibu ...aku rindu


Ibu...
Saban waktu..setiap detik itu..
MERINDUMU..
Rindu saat bersama seperti dulu..
Rindu bermanja dipangkuanmu
walau usia meningkat aku masih anak kecil dimatamu..

Masih ku ingat saat itu..
bila LETIHMU BERSELINDUNG DIBALIK SENYUMMU
tak pernah mengeluh lelah
walau dari subuh ke malam
menjaga kami tanpa JEMU..
TIADA KATA SESAL dalam menjaga anak2mu
bicaramu bak MUTIARA
memberi semangat merangkai kata buat anak2mu agar jgn PUTUS ASA disetiap apa dikerjakan..
malah dalam sakitmu
kau berjuang tanpa LEMAH
rasa kecewa tak pernah ada dalam wajah cantik mu itu..
SENTIASA REDHA APA YG DIBERI YG ESA
KATAMU ITULAH TANDA CINTA DARINYA..

Ibu..
Ajaranmu ku pegang selalu..
katamu..
"hidup didunia hanya sementara..disana nanti tempat kita
selagi ada NYAWA carilah bekalan sebanyaknya..SABAR adalah KUNCI hidup didunia...walau apa diuji YG ESA jgn sesekali MERUNGUT ATAU BERPRASANGKA ALLAH TAK SAYANGKAN KITA..
DIA BAGI SEBAB DIA CINTA
DIA AMBIL SEMULA KERANA SEMUA ITU MILIK DIA ..."

Ibu..
Derai AIR MATA INI kerana MERINDUIMU ...rindu utk bercerita seperti dulu..rindu utk mencium pipi HARUM MU..
Anakmu ini akan selalu MENDOAKAN mu..
dalam setiap nafas ini...
SAYANG IBU SELALU ♥ RATU HATIKU


~babylove~
rindu padamu...rindu pada saat kita bersama..
susah senangnya kita..kita harungi jua.
4.45am Isnin


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...