Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Thursday, April 4, 2013

Hidup jgn beratapkan KEPURA-PURAAN


Jangan dibiarkan HATI TERUS TERLUKA ..
NANTI HATI SERING DIPERSENDA..
Sakitnya tak terkira..
HATI itu bukan BONEKA DIBIARKAN TERUS DILEMPAR TANPA RASA..
Berbaliklah pada dia YG ESA..
LUAHLAH SEGALA YG TERBUKU DIDADA PADANYA
Ingat...bukan kita seorang yg MENDERITA
ADA RAMAI YG NASIBNYA SEPERTI KITA
malah LEBIH LAGI RASANYA..
Menangislah jika dapat MELEGAKAN KITA
tapi cukuplah sekadarnya..
pada mereka yg sering MELUKAKAN HATI KITA..
Berdoalah agar KITA TIDAK SEPERTI MEREKA.
Jalani KEHIDUPAN tanpa KEPURAAN lebih menenangkan jiwa.
SERAHKAN CINTA PADA DIA YG ESA
ITU LEBIH BERMAKNA ♥

~babylove~
2.45am Jumaat
~sekejam mana pun org menguris hati..takkan ku simpan didlm hati..yg berhak menghakimi DIA YG BERKUASA..dan aku belajar MENERIMA APA YG MENIMPA~


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...