Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Thursday, April 4, 2013

Mudah bagimu tp menyakitkan PERASAANKU


Tak mahu ku kenang lagi...
bukan sekali tp berkali2 hati ini dilukai..
aku tetap bersabar yg akhirnya menyedarkan..
bahawa hatiku yg kau bawa 'lari' satu ketika dulu..
hanyalah satu permainan bagimu...
MELUPAKANMU adalah SATU KESUKARAN .
kerana dalam luka yg kau beri masih terasa kehangatan 'BICARA CINTA DARI HATI KE HATI'
Merintih hanya seketika...
MENGALIRKAN AIR MATA
setiap masa...bukan kerana 'PERPISAHAN' ini
tp kerana "ayat ayat pedih " yg kau berikan itu
seolah selama ini
'CINTA ITU MILIKKU BUKAN MILIK KITA'
dgn mudah kau jadikan itu jalan PENYELESAIAN..
MUDAH BAGIMU YG MENYAKITKAN 'PERASAAN KU'

INGIN KU KHABARKAN PADAMU...
KAU SUDAH BERJAYA MEMBUAT HATI INI AKHIRNYA TERTUTUP BUATMU...


~babylove~
andai masa bisa ku undur...ingin sahaja aku meminta agar tidak diketemukan dgn mu...kata2mu pedih yg membuat hatiku begitu TERGURIS dgn begitu dalam....yg tak pernah ku bayangkan....


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...