Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Thursday, April 4, 2013

Tangisan SENDUKU mainan buatmu

Bila dirimu mengatakan tak mahu memberi HARAPAN PALSU
hati ini cukup pedih bak sembilu...
malah semakin KELIRU..
mengapa kau hadir lagi jika hanya MERANCANG MELUKAKAN HATIKU?
jika benar apa dikata..
tolong jangan kau hadir lagi
walaupun hanya bertanya khabar..
tak mahu aku dituduh lagi..
seolah aku tiada harga diri..
ku akui kau kusayangi..
tp itu adalah dirimu yg dulu..
yg begitu JUJUR dalam berbicara
yg TEGAS dalam BERSUARA
YA MUNGKIN KETIKA ITU KITA SAMA SAMA PERNAH RASA TERLUKA..
dan kini bila segalanya kau 'PEROLEHI' rasa BAHAGIA
aku seoalah hanya sisa sebuah mimpi..
sudah byk yg ku dengari tp semuanya ku tepis tak ku hirau
kerna bagiku kau tetap dihatiku..baik burukmu ku telan tanpa ku ragu...
hinggalah akhirnya kau sendiri mengeluarkan kata yg membuat aku seolah ditanam bersama luka..
kau kah itu? mengapa tergamak kau mengatakan begitu?
akhirnya cintaku kembali BEKU
antara keliru dalam tangisan SENDU mainan bagimu.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...