Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Thursday, April 4, 2013

Tidak ku benci..cuma terasa hati


Bukan ku ingin TITISKAN AIR MATA..
Bukan juga utk MERINTIH SELAMANYA
Ku sedar semua itu UJIAN dariNYA
Cuma sebagai manusia..
rasa SEDIH TENTU ADA..
Apa lagi sedih itu dtg dari INSAN YG KU CINTA
sesekali ku tulis catatan kecil di dada ruangwaktu..
mencipta PUISI LAGU..
Nyanyian hatiku pada DIA YG SATU..
KU LUAH APA YG KURASA..
dalam rendah suara bait2 kata..
cuba ku usir KENANGAN ITU..
Kenangan dia dan aku..yg tak mahu dia mengaku
KERINDUAN sering hadir..
lantas berfikir..siapa aku DIHATIMU?
SERING BERTUKAR RASA..RAPUHNYA HATIMU..
dimana katamu...
aku tetap aku yg dulu..
tak ku memaksa hadirnya cinta
tp satu ketika kau pernah mengiyakan tanpa SUARA
KATAMU ITULAH BICARA
Dari hati ke hati...yg akhirnya aku TERHINA SENDIRI..
mana satu yg benar ttgmu..
aku kini KELIRU...

~babylove~
tidak ku benci..cuma terasa hati..bila diri dihina sebegini
5.00am khamis
Disetiap sujud itu...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...