Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Thursday, March 15, 2012

Yg teristimewa dihati HAMBA...

Buat diaku......
Yg teristimewa dihati HAMBA...
ketahuilah dari dulu hingga kini kamu tetap dihati..
siapa pun kamu...biar apa pun diperkatakan org ttgmu...
percayalah AKU TETAP AKU yg dulu
... mencintaimu hingga akhir waktu..
cintanya aku bukan khayalan atau berilusi
tapi kerana dirimulah yg menjelma setelah
ku sujud dan ku tadahkan DOA ke hadrat ilahi..
cuma mungkin kita tidak dapat meneruskannya lagi kerana
KU TAHU KAU TAHU apa yg patut kita lalui...
kerna kasihkan dirimu aku tidak mahu jiwamu yg tertekan seperti yg pernah kamu lalui dulu.....

~babylove.~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...