Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Thursday, March 15, 2012

ku biarkan namamu dihati..

Pesanan mu ku ikuti...
segalanya ku hormati.
baik bagi mu baiklah bagi ku..
walau ianya cukup mengguris hati..
tapi ku tahu ada dan masih ada cinta dihatimu..
... dan itu membuat aku cukup menyentuh hati..
ketahuilah cintamu takkan terganti walau ada yg ingin jadi pengganti..
kerna mencintaimu bukan pintaku...
semuanya HADIAH DARI ILAHI..
utk ku jaga tak tercapai hasrat hati...
tapi ku terima segalanya andai sudah itu kehendak ILAHI..
kita tak minta semua ini terjadi...
semua ini dugaan terhebat yg ku lalui..
bila mana ku terpaksa melepaskanmu disaat kasih sedang mekar mewangi...
bukan tidak mahu melupakan tapi aku tak dapat melupakan ..
di setiap sujud pada ILAHI ku pohon agar dirimu ku lupakan
tapi semakin kuat dalam ingatan..
Akhirnya  ku biarkan namamu dihati..
terus mencintai...
walau tidak dapat bersama lagi..
Pada mu  Ya Allah  ku  berserah  tapi  ku  pohon  cukuplah
dirimu  menjadi  yg  terakhir, moga  tiada  lagi  yg  dapat  mencuri  hati  ini
kerana  sememangnya  dirimu tetap  menjadi  kesayanganku  dari dulu, kini  hingga selamanya....Aamiin.

~babylove~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...