Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Thursday, March 15, 2012

Agar ada hari itu...

Bahagianya hati ini...
bila cinta ini dihargai..
Bertuahnya diri ini ..
bila dirimu sentiasa memahami..
Terubat luka dihati..
bila dirimu merawat hati ini dgn KESABARAN YG TINGGI..
Teruja diri ini ...
bila setiap kata2 semangatmu  mewarnai hidup ini..
Cantiknya budi bahasamu...
yg begitu lembut berbicara walaupun dirimu adalah lelaki gagah perkasa..
Tingginya pengetahuan agamamu yg membuat aku sering berdoa
agar satu waktu nanti kau dapat membimbingku..
tika aku dapat menjadi yg halal utkmu :)
dan semoga Allah mengabulkan DOA ku.
~babylove~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...