Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Thursday, March 15, 2012

Jawapan setiap persoalan...

Semalam...
waktu aku bersendiri..
waktu aku mencari ilham...
waktu aku belajar utk melupai...
waktu aku mencari erti KEBAHAGIAAN sebenar..
waktu aku sedang BERBICARA DGN AIR MATA...
... waktu itu juga ku temui...
jawapan yg ku cari2 selama ini...
bila rasa cinta yg kau beri dulu...
telah hilang ..
bila rindu yg terlalu itu telah pergi
bersama kenangan2 itu...
mungkin inilah dinamakan HIKMAH  DIATAS  PERPISAHAN..
bila DIA telah memberi aku cinta
DIA juga yg telah mengambilnya...
dan aku REDHA dgn keputusan yg ESA...
kerna aku tahu...
Hanya Allah s.w.t tahu apa yg terbaik buat kita :)


~babylove~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...