Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Thursday, March 15, 2012

Aku terlupa...

Aku terlupa bila cinta itu sebenarnya sudah tiada bagimu...
Aku terlupa bila rindu ini hanya mengganggu lena mu
Aku selalu terlupa bila hakikat sebenarnya...
kau dan aku sudah jauh meninggalkan cinta kita...
cinta yg tak pernah kau luahkan..
tapi  AKU TAK PERNAH LUPA  bila katamu kau rasa apa yg ku rasa..
dan kau mahu aku memahami Dari hati ke hati...tentang rasa cinta ini...
YG  TERLUPA  ADALAH  DIRIMU   BUKAN  AKU
dan aku tidak marah diatas TERLUPANYA mu..
kerana bagiku cukuplah aku tidak TERLUPA...
aku tidak rela MENJADI PELUPA DALAM RANCAKNYA CINTA.
tapi aku REDHA  DGN  KETENTUANNYA :)
~babylove~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...