Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Saturday, March 3, 2012

Tak mungkin aku berubah hati..

jangan kau bimbang jgn kau ragu

walau kita terpisah demi cita cita
...
bila kau rindu sentiasalah lihat bintang dilangit

pabila terpancar kerlipan bintang

itu tandanya aku sedang mengingati dirimu

bila kau ragu dgn kesetiaanku

kau lihatlah bulan yg sentiasa mengekorimu

itulah kesetiaanku..

Apa yg penting kau telah ku letakkan di dalam hatiku

dan ku kunci rapat ...

hanya kau yg bisa membuka kunci itu

tiada yg lain....

~babylove~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...