Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Saturday, March 3, 2012

Sedari dulu telah ku khabarkan betapa aku sayang padamu

tapi kau masih ragu..

percayalah ..cintaku hanya utkmu
...
kau tahu..

setiap detik yg ku ingat hanyalah kamu

bila aku senyum

itu tandanya aku teringat dgn usikkanmu

bila aku ketawa

maknanya lawak nakalmu yg ku ingat selalu

bila ku nangis....

bukan kerana tersinggung dgnmu

tapi aku terlalu rindu padamu

aku bimbang kalau kita

tak dapat bersatu

kerana aku ingin dirimu menjadi pendampingku yg halal

dan direstui Allah yg satu..

~babylove~
April 2011

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...