Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Saturday, March 3, 2012

Katamu aku adalah "diamu yg keras hatinya"
tapi tahukah kamu kerana dirimulah hatiku menjadi keras....
bila kata2 pedihmu berterusan memanah hatiku?
kerna itu ku bawa hati ini pergi..
bukan pergi utk menanam benci tapi aku pergi utk MENCARI KEKUATAN DIRI..
Apakah aku harus terus diam  dibiarkan begini
atau memberimu PELUANG SEKALI LAGI.
~babylove~
beri aku waktu utk menerimu mu
beri aku ruang mencari KEPERCAYAAN
yg telah lama hilang dariku
berikan aku KEYAKINAN YG DIA KU YG DULU TELAH PUNAHKAN..
bukan mudah utk ku bina KEYAKINAN DULU...
DAN AKU PERLUKAN KAMU UTK BERSAMA MEMBINANYA SEKALI LAGI...
dan jangan berjanji takkan MELUKAKAN AKU
CUKUPLAH DGN MEMBERIKAN AKU KEJUJURAN DALAM KESETIAAN..

~babylove~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...