Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Saturday, March 3, 2012

Madah madah yg ku tulis bukanlah utk di puji..

tapi hanyalah luahan dari hati..

hanya utkmu kekasih hati..
...
bait-bait kata ku jadikan bukti dimana cinta ini bersemi...

utk menjadi penghuni hatimu mungkin tak akan terjadi...

kerana ku tahu aku tak layak disisimu..

setelah ku tulis..aku merasa cukup puas kerana ku rasakan seolah aku berada didepanmu...

ku kait kasih dalam rinduku..

dan ku kirim bersama angin agar dihembus ke pipimu...

mungkin kau tak tahu dari mana dtgnya rindu itu..

tapi cukuplah kalau kau tahu ada yg merindu..

bukan aku lemah utk meluahkan tapi aku takut diri ini disalaherti..

tapi aku masih ingin lebih menyintai..bukan kerana aku memilihmu tapi kerana cinta ini yg singgah dihatimu..

Apa yg istimewanya kamu aku tak tahu ..yg aku tahu mataku akan bersinar apabila terpandang wajahmu..

jantungku berdegup kencang apabila mendengar namamu..

aku tahu...aku pasti merana andaikata satu hari nanti ..kau bersama dgn yg lain dan aku sudah bersedia utk itu...

bagiku cinta tak semestinya bersatu..kalau bersama dgn yg lain membahagiakanmu aku rela asal aku tahu kau bahagia..

~babylove~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...