Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Saturday, March 3, 2012

ku ingin menjadi satu-satunya yang ada dihatimu..

meski aku bukan satu-satunya orang yang mencintaimu..

ku tahu itu dan ku fahami itu..
...
kenangan itu masih ku ingat dimana

kita ketawa,

marah,

berkecil hati...

semuanya ada...

tapi itu semua dulu...kini yg tinggal hanya kenangan yg ku simpan..

aku takkan menunggu lagi kerana ku tahu..

kita tak mungkin bersama..

namun aku percaya disebalik penderitaan tersimpan kebahagiaan...

kebahagiaan buat dirimu..

luka hati ini akan ku tanggung sendiri..

biarkan perihnya ku rasa sendiri...

aku tak mahu simpati..cukuplah sampai disini...

rajuk ku tak perlu dipujuk..

dan janganlah kau hadir lagi...setelah hati ini disakiti...

biarkan hati ini yg menyintai walau kau tak hargai...

mungkinkah kau yang teristimewa dihatiku kerana walau bagaimana kau lukakan hati ini...aku tetap menyintai..

dan kau tetap tak mengerti....

~babylove~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...