Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Monday, February 27, 2012

ku pertahan nilai cinta ini
atas dasar kepercayaan
antara kita..
akhir yg belum pasti
tapi tak salah kita mencuba
... suka atau duka
bukan persoalannya
bila hati mengerti semua jadi tenang disisi
kita berdua punya satu jiwa
memahami walau ada yg tak mengerti
disini kita menggumpal cinta
membiarkan disitu dgn disirami kasih &sayang...
mekar kerna keteguhan
layu kerana kekusutan
sayang..biarkan begini
kita setia pada cinta ini
biar hatiku yg meneriak
biar hatiku yg luka
tapi jgn biarkan aku tahu kamu rasa sedihnya itu..
tak sanggup ku biarkan kau merasa apa yg ku rasa
kerana kesakitan itu yg terlalu....

~babylove~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...