Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Monday, February 27, 2012

Cinta itu indah bila kita saling mengerti
Cinta itu punah bila kita ingkari janji
janji menjaga ikatan hingga ke syurga
kita mungkiri bila tiada persefahaman dihati

... hormati suami,jagalah hati
jgn sesekali hatinya dilukai.

bila dia marah diamkan bicaramu
berbalik pada suruhan Allah yg satu

hak kita wanita tetap ada
cuma jgn melampaui batasnya.

lelaki sekali terluka selamanya terasa hati
wanita sekali terluka akan disimpan didlm hati
andai tidak mahu mengalami salah satunya
jagalah hatinya ibarat menjaga nyawamu.

PERINGATAN BUAT DIRIKU JUGA:

~babylove~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...