Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Monday, February 27, 2012

Dia yg ingin menjaga hatiku

Dia…
mengenalkan  aku  dunia  utk  ketawa..
memberi  aku  warna  dalam  lukisan  hidupku
memberi  aku  segenggam  harapan  dalam  menjalani kehidupan.
dia…
sentiasa  ada  bila  aku  mencari..
sentiasa  mendekatkan  aku  pada  yg ESA
sentiasa   menghadiahkan  aku  kesabaran  agar   bahagia dimasa   depan.
dia…
selalu sabar dgn kedegilan aku..
selalu  mendengar  bila  aku  luah  akan  kisahku
selalu  tersenyum  bila  amarah  menguasai  mindaku.
selalu  tenang  hingga  membuat  aku  menjadi  sayang.
dia…
dapat  mencairkan  hatiku  yg   selama  ini  beku  kerana  kisah cinta  yg  lalu..
kata dia…ingin  menjadi  penjaga  hatiku.
kata aku…bila  ku  beri  hati  ini  utk  kau  jaga
tolong  jaga  dgn  sebaiknya  kerna  hati  ini  pernah  retak  sebelum  ini…jgn  sampai  ia  retak  lagi….tak sanggup ku rasa bila hati di sia2kan..kedua kali

~babylove~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...