Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Monday, February 27, 2012


bila hatiku dibius oleh cintamu..
rasa cinta itu terus mengalir dalam jiwa..
memberi segenap rasa kasih pada dirimu yg ku cinta
rindu yg sentiasa ada...
menjaga hati agar tiada curiga
... aku tetap aku yg sentiasa mempercayaimu
biar apa pun kata mereka
kerana ku tahu ku tak salah mencintaimu.

~babylove~

❤*•¸.•´`¸.•❤´``•.✮'•.¸☆☆'•.¸✮'•.¸☆❤*•
Buat suamiku...
Tegurlah aku andai aku terleka dgn keasyikkan dunia
Nasihatilah aku bila aku tak tahu
Ajarilah aku bila aku tersilap memahami
... Bimbinglah aku menjadi wanita solehah
agar aku dapat bersamamu di SYURGA kelak
❤*•¸.•´`¸.•❤´``•.✮'•.¸☆☆'•.¸✮'•.¸☆❤*•
Aamiin..

~babylove~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...