Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Monday, February 27, 2012

Bila aku bahagia...aku berterima kasih pada yg ESA...
Bila aku bahagia.. aku tahu itu kerana kau yg membuat hati ini kembali ceria..
Bila aku bahagia...aku ingin org lain juga merasa kebahagiaan ini bersama...

DAN
...
Bila aku terluka ...aku masih lagi berterima kasih pada yg ESA kerana membuat aku menjadi berhati2 dilain masa.
Bila aku terluka....aku sedih kerana kau yg membuat bahagiaku bertukar derita.
Bila aku terluka...aku tak ingin sesiapa pun merasa kesedihan ini kerana itu
aku sering TERSENYUM agar mereka juga tersenyum sentiasa walau dihatiku
telah dipenuhi linangan air mata cinta...

~babylove~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...