Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Thursday, August 2, 2012

Surat utk awak...

(Situasi :sedang membaca surat yg nak diberikan pada sidia setelah menaip berkali2)

Assalamualaikum awak...
awak apa khabar?saya harap awak sentiasa dibawah lindungan yg ESA....
awak..tau tak saya rasa sedih sangat
dengan apa yg terjadi...
saya tak sangka awak yg saya sayang rupa2nya sanggup melukakan hati saya,rasanya mcm kena BOMB..(saya bayangkan je)
saya macam tak percaya itu adalah awak sbb dulu awak lain tapi sekarang awak lain..kenapa ea?tapi tak pelah sbb mak saya kata kita kena redha...mungkin ini ujian ALLAH buat saya tapi awak...kenapa ya saya masih cintakan awak sedangkan awak buat saya terluka bukan sekali tp berkali2...
saya pernah tanya mak saya kenapa saya masih sayangkan awak sedangkan awak lukakan hati saya...mak saya kata itulah cinta sebenarnya sbb kita menerima dia dalam baik dan buruknya sikap dia...mmmm....mungkin juga..
tapi sayang cinta saya pada awak tak sama mcm cinta awak pada saya...
awak suka main tarik tali...sedangkan saya tak suka BERTEKA TEKI..
dan akhirnya saya bawa diri...bukan kerana saya PENAT ATAU LELAH ATAU PUN JEMU cuma itulah perangai saya...
bila saya tengok awak kerap je lukakan hati saya..tp bukan saya tak dapat tahan dgn luka2 yg awak beri tu..cuma saya tak dpt BERTAHAN bila ada org mengata awak...dan saya tak suka dengar orang buruk2kan nama awak.....................................mmmm...itulah saya.

(Situasi:sudah baca ..tapi akhirnya buang ke dalam tong sampah sbb hanya berani menaip je....ITULAH SAYA)


Nukilan
~saya yg awak kenal~
3.45am

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...