Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Thursday, August 2, 2012

Buat kita

Salam Sayang buat sahabat2
Andai merindu semoga TERUBAT..
Bila tiada masa cubalah cari masa..
...
Moga berkesempatan pulang kerumah KELUARGA...
Agar dapat berbuka puasa bersama
Hati orang tua mana yg tak GEMBIRA bila melihat anak2 tersayang depan mata..
Jangan TERLALU mengejar KEMEWAHAN dunia
kerna HARTA dunia tak dapat dibawa bersama bila nyawa kita sudah tiada..
yg dibawa adalah amalan2 kita..
Maaf andai ada yg TERASA tapi hamba sekadar berkongsi pengalaman yg ada...
dulu indahnya dapat berbuka dgn ARWAH BONDA tapi kini hanya KENANGAN YG ADA...
Pada mereka yg masih punya ORANG TUA...
hargailah saat2 yg ada...
kerna ORG TUA TIADA GANTINYA dan pada mereka yg tak punya org tua tp masih ada MERTUA...
Ketahuilah MERTUA kalian juga adalah org tua ...hormati mereka seperti kita menghormati org tua kita~

PERINGATAN BUAT DIRIKU JUGA~
~babylove~
~RINDU DUA INSAN DIHATI HAMBA ARWAH BONDA DAN DIA~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...