Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Thursday, August 2, 2012

Aku cinta walaupun TERLUKA...

Tidak ku tahu rasanya RINDU...
hinggalah aku JATUH CINTA PADAMU...
Tidak ku tahu rasanya TERLUKA..
hinggalah ADA CALAR DALAM CINTA KITA.
DALAM PEDIHNYA CALAR
ku tulis kata dalam air mata
utk ku titipkan dalam LENA MU NANTI
dalam bait2 kata yang ku susun..
ku berharap dapat kau MENGERTI BIARPUN HANYA DALAM MIMPI ..
Aku cinta walaupun TERLUKA...
Aku rindu DAN AKAN TETAP MERINDU PADAMU
INGIN SAHAJA KU HADIR DALAM SETIAP MIMPIMU
MEMERHATI MU TANPA JEMU tapi ku tahu...
bukan KUASA KU utk itu~


~babylove~
~Tuhan telah berikan aku cinta...iaitu kamu~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...