Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Thursday, August 2, 2012

Indahnya andai menjadi KENYATAAN

Semoga dia yg ku CINTA...
dapat MEMBIMBINGKU dijalanMU
akan menegurku dalam KEKURANGANKU...
membetulkan mana yg TERSILAP
MEWARNAI ISTANA kami dgn CAHAYA KASIHMU..
membentuk bakal anak2 kami dgn MENGIKAT HATI PADA MU
menjauhkan aku dari CEMBURU TAK MENENTU
memperdengarkan setiap malam bacaan Al Quran kepadaku...
dan semoga sahaja kami nanti bisa menjadi pasangan halal yg saling memahami walaupun KESUKAAN KAMI TAK SAMA...
AKU INGIN MENJADI WANITA SOLEHAH dihatinya selama2nya...
menjaganya diwaktu dia sakit...menjadi PENDENGAR SETIA dikala masalah kerja MENIMPA.
BERJEMAAH bersama dia disetiap waktunya
INDAHNYA ANDAI SEMUA ITU MENJADI "KENYATAAN"
YA ROBBI...
Andai pilihanMU sama dgn pilihanku...
PERMUDAHKAN JALAN BUAT KAMI...
AGAR HATI KAMI TERPELIHARA TANPA KELUH RESAH MERAGUI HATI~

~babylove~
~SEMOGA ....~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...