Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Saturday, July 14, 2012

Moga Ketabahan itu menjadi milikku selama2nya

Tiada siapa inginkan CINTANYA YG INDAH BERUBAH DUKA
Tiada siapa inginkan RINDUNYA BERTERUSAN BERIRING AIR MATA
tapi itulah KETENTUAN yg harus dihadapi walau sakitnya tiada siapa dapat merasanya...
Begitu juga aku...
melepaskan mu disaat sayang yg mekar dihati
kerana KATA2 MU YG MENGGURIS PERASAANKU
ku cuba cari KEKUATAN diatas perpisahan
ku tutup LUKAku dgn SENYUMAN
Walau dihati ini SARAT DGN PENDERITAAN
"MOGA KETABAHAN ITU TETAP MENJADI MILIKKU SELAMA2NYA"


~babylove~
~Setitik rasa itu menetes dan semakin parah~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...